KontaktyVše o nákupuTabulka velikostíDoprava a platbaObchodní podmínky

FOTBAL PROFI

info@fotbal-profi.cz  /  +420 774 660 477

Obchodní podmínky

Dodavatel
Klatovská sportovní s.f.o. - Václav Vachtl
Nádražní 442
34012 Švihov (není korespondenční adresa)

IČ: 69978000
DIČ: CZ7909271977 
(jsme plátci DPH)

(dále jen "dodavatel") 


na straně druhé
 "kupující". Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

1) Objednávka zboží
Objednávky jsou vyřizovány pokud možno ihned od okamžiku jejich přijetí. Objednávky jsou přijímány pouze na základě řádně vyplněného objednávkového formuláře umístěného na www.fotbal-profi.cz . Zákazník se vytvořením objednávky zavazuje poskytnou údaje úplně a pravdivé. Dodavatel si vyhrazuje právo objednávku stornovat v případě neposkytnutí úplných a pravdivých údajů potřebných pro řádné vyřízení objednávky.
Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Objednávku je možno ze strany zákazníka stornovat do 24hodin od vytvoření objednávky e-mailem na info(zavináč)fotbal-profi.cz. V případě zrušení objednávky po tomto termínu si prodávající vyhrazuje možnost vyměření smluvní pokuty ve výši 500Kč splatné do 15dnů na bankovní  účet prodejce. Platba probíhá na základě dokladu vystaveného prodejcem. V případě nepřevzetí vyexpedované zásilky, kdy je jako důvod uváděno stornování objednávky po termínu 24hodin od objednání je s takovouto objednávkou nakládáno jako s Nepřevzatou zásilkou viz bod 3 těchto obchodních podmínek.  Vytvořením objednávky zákazník potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.

Katalog veškerého nabízeného zboží je umístěn na www.fotbal-profi.cz, dodavatel si vyhrazuje právo měnit cenu nabízeného zboží. Závazná je vždy cena, která je aktuální v den vytvoření objednávky. 


Obrázek u některých položek katalogu může být ilustrativní, za závazný je považován vždy popis (název) zboží. V případě, že se tak stane, je zákazník o této skutečnosti včas informován e-mailem s návrhem řešení. Závazné je také písemné označení barvy produktu, barva zboží na obrázku může být u některých položek pouze ilustrativní. U barevného označení Multi není dodavatel povinen dodat zboží v barevném provedení vyobrazeném u zboží.  


Veškeré zboží je dodáváno s dokladem o koupi. V případě existence záručního listu, je dodán taktéž, v opačném případě slouží jako záruční list vystavený doklad o koupi. Na zboží je poskytována záruka v trvání 24měsíců. Tato doba je započtena dnem převzetí a uhrazení zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené jeho používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Pro kupující, který zboží používá pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem.
V případě, že hodnota jednotlivé položky objednávky tj. např. hodnota jednoho páru kopaček, přesáhne částku 5 000,- Kč, je kupující do 24 hod. od objednání kontaktován prodejcem pro domluvení individuálních kupních podmínek zahrnujících mj. zálohovou platbu za zboží převodem před dodáním zbožín a vyloučení vrácení nebo výměny zakoupeného zboží. 
U kopaček značky Pantofola D´Oro vzhledem k jejich vysoké specifičnosti doporučujeme kupujícímu, aby nás pro volbu správné velikosti kontaktoval, rádi doporučíme před nákupem vhodnou velikost nebo typ obuvi. 

Reklamace jsou vyřizovány do 30 dnů od převzetí zboží dodavatelem dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona  č.136/2002SB. Kupující je povinen dodat doklad o koupi zboží a průvodní dopis s popisem závady zboží. Náklady na dopravu zboží prodávajícímu jdou k tíži kupujícího. Zboží určené k reklamaci je přijímáno na adrese: Klatovská Sportovní, Vídeňská 2, 33901 KLATOVY 1. 

 

2)Odeslání objednávky

Dodací lhůta veškerého nabízeného zboží je 8-15 pracovních dnů (ve vyjímečných případech až 21pracovních dnů) vyjma položek umístěných v oddělení "Dodání 48hodin", dodací lhůta těchto položek je 2-3 pracovní dny. V případě, že objednávka obsahuje položky z katalogu i z oddělení "Dodání 48hodin" řídí se celková dodací lhůta objednávky nejdelší příslušnou dodací lhůtou. Katalog zboží je pravidelně aktualizován dle skladových zásob centrálního zahraničního skladu.


Dodavatel si v ojedinělých případech vyhrazuje právo storna části objednávky v případě nedostupnosti zboží v zahraničním skladu. Zákazník je o této skutečnosti informován e-mailem v průběhu vyřizování objednávky. 
Dodavatel si vyhrazuje možnost upravit dodací lhůtu v případě zásahu nepřiměřených okolností jako jsou extrémní klimatické podmínky, extrémní povětrnostní, sněhové a jiné podmínky nebo nestandardní doba zpracování objednávky zboží v centrálním zahraničním skladu. Zákazník o těchto změnách včas a řádně informován.


Vlastníkem zboží je dodavatel až do okamžiku převzetí zásilky zákazníkem a tak i podepsáním dodacího listu dopravci.
Zákazník je při převzetí zásilky povinen zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a převzít ji pouze v případě nepoškození. V případě poškození je povinen požadovat po doručovateli sepsání reklamačního protokolu o porušení zásilky během přepravy.  V případě mechanického porušení zásilky v nepoškozeném obalu je zákazník povinen do 24hodin od doručení nahlásit toto poškození dodavateli formou e-mailové zprávy. Na hlášení poškození po této lhůtě nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. 

Zákazník je povinen zvolit jeden ze způsobu převzetí zásilky, kdy jedním je Osobní odběr a druhým Doprava. Doprava zásilky je uskutečňována prostřednictvím služeb společností Česká pošta,s.p. a PPL s.r.o., zákazník má možnost zvolit jeden z těchto způsobů Dopravy, kdy tato volba je závazná a lze měnit pouze formou žádosti v e-mailové zprávě do 24hodin od okamžiku vytvoření objednávky. 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Osobní odběr 
V okamžiku, kdy je zboží připraveno k vyzvednutí je zákazník informován SMS zprávou. Zboží je připraveno k vyzvednutí po dobu 14 dnů ode dne doručení této SMS zprávy. Po této lhůtě je objednávka považována za nepřijatou a postupuje se k vymáhání vzniklé pohledávky dle bodu "Nepřevzetí zásilky" těchto obchodních podmínek. 
Adresa místa pro osobní odběr : Klatovská Sportovní, Vídeňská 2, Klatovy 1, 33901 (více info v oddělení Kontakty). Platby za objednávky z e-shopu přijímáme při osobním převzetí pouze v hotovosti. 

ZDARMA !!



Česká pošta, s.p.- Obchodní balík
Dodání probíhá obvykle do 24hodin od okamžiku doručení e-mailu o expedici zákazníkovi. Dopravce Česká pošta, a.s. si vyhrazuje možnost delší dodací lhůty zásilky v případě nepředvídaných okolností nebo nepříznivých klimatických poměrů. 
Platba probíhá formou Dobírky při převzetí zboží od poštovního doručovatele v místě Vašeho bydliště nebo v případě Vašeho nezastihnutí na pobočce České pošty, a.s. . Zákazník je o zásilce na cestě informován SMS zprávou odeslanou informačním systémem České pošty, a.s.. Řádné doručení této SMS zprávy není dodavatel schopen ovlivnit ani zajistit, neboť není poskytovatelem této služby. Zásilka je v případě nezastihnutí zákazníka uložena na dodací poště po dobu 7dnů!


Obchodní balík (platba na dobírku) + balné ............................. 99Kč         
                                                                 Při hodnotě objednávky 2000Kč a více doprava ZDARMA !!



PPL Czech s.r.o.
Dodání probíhá obvykle do 24hodin od okamžiku doručení e-mailu o expedici zákazníkovi. Dopravce PPL Czech,s.r.o. si vyhrazuje možnost delší dodací lhůty zásilky v případě nepředvídaných okolností nebo nepříznivých klimatických poměrů. Zákazník je o odeslané zásilce informován také e-mailem od společnosti PPL, podle kterého lze sledovat pohyb zásilky díky jejímu zadanému kódu. 
Platba probíhá formou platby v hotovosti řidiči PPL při převzetí zboží v místě Vašeho bydliště. Zákazník je před očekávaným doručením kontaktován řidičem prostřednictvím zadaného telefonního čísla, je zde možnost domluvy času nebo místa doručení zásilky. V případě nezastihnutí zákazníka probíhá následující pracovní den druhý pokus o doručení, opět po předchozí domluvě s řidičem PPL. 

PPL (platba na dobírku) + balné..............................................99Kč        
                                                                 Při hodnotě objednávky 2000Kč a více doprava ZDARMA !!


 
PPL Slovensko - možná pouze forma úhrady předem na bankovní účet vedený u Komerční banky,a.s. č: 43-4747620257/0100, IBAN CZ7701000000434747620257, BIC (SWIFT) kód: KOMBCZPPXXX (KOMBCZPP pro osmimístnou variantu), adresa majitele účtu: Václav Vachtl, Nádražní 442, 34012 Švihov, CZE.  Variabilní symbol (VS) = číslo Vaší objednávky. 

 

POZOR !  V případě Vaší platby ze zahraničí je Vaší povinností zadat úhradu tak, aby poplatky spojené s transakci šly k tíži plátce NIKOLIV PŘÍJEMCE. Při zadávání platby tedy zvolte u typu poplatku "OUR". V opačném případě si vyhrazujeme právo na pozastavení vyřizování Vaší objednávky do chvíle, kdy bude z Vaší strany zařízena refundace poplatků, které jsme byli nuceni uhradit díky chybně zvolenému typu platby poplatků z Vaší strany. 

Objednávka začíná být vyřizována od okamžiku připsání částky na bankovní účet dodavatele. 
Doprava na Slovensko probíhá pouze v rámci společnosti PPL, s.r.o. , kdy platí stejné podmínky jako pro dopravu v ČR vyjma dodací doby zásilky, která se pohybuje v rámci 2-3 pracovních dnů. 

V případě nedostupnosti zboží je zaplacená hodnota objednávky vrácena zákazníkovi bankovním převodem na stejný bankovní účet, ze kterého byla platba předem přijata. Tato platba je provedena obratem poté, co je zákazník o nastalé situaci a stornu objednávky informován. Vrácení plateb jinou formou než bankovním převodem neprovádíme. 

PPL SLOVENSKO (platba převodem předem) + balné...................249Kč



3)Nepřevzetí zásilky
Každá objednávka je závazná dle Občanského zákoníku § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb a dle těchto obchodních podmínek. Kupující, který neuhradí objednávku při platbě na účet předem (Slovensko) nebo nepřevezme expedovanou zásilku s platbou na dobírku bude na jeho jméno zahájeno vymáhání vzniklé pohledávky,tj. vzniklé pořizovací náklady na zboží, expediční náklady a smluvní pokuta, zákonný úrok nesplacené částky a případné náklady na vymáhání. 


4) Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak zákazník rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení odeslat zpět v uvedené lhůtě (nejpozději však do 14 dnů od jejího vzniku převzetím zboží). Zásilky zaslané zpět na dobírku nejsou přijímány a jsou navráceny odesilateli. 
Adresa pro zasílání zboží určenému k odstoupení od smlouvy:  Klatovská sportovní, Vídeňská 2, 33901 Klatovy 1 

PROTOKOL K ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY KE STAŽENÍ ZDE: 
DOC a PDF

Po navrácení zboží prodávající vrátí zpět odpovídající částku za zboží bankovním převodem na účet kupujícího, který číslo bankovního účtu uvede v průvodním dopise přiloženém ke zboží. Zasílání částek jiným způsobem než je bankovní převod se neprovádí. Náklady spojené s vrácením zboží prodejci jdou k tíži kupujícího. Na základě písemné žádosti (e-mailem, přiložené k vrácenému zboží) jsou kupujícímu uhrazeny prvotní náklady na přepravu zboží od prodejce kupujícímu. Lhůta pro vrácení částky za vrácené zboží a příp. přepravu kupujícímu je 14 dnů od převzetí vráceného zboží resp. převzetí odstoupení od kupní smlouvy. 

Kupující je povinen přiložit ke zboží určenému k vrácení kopii nebo originál dokladu o koupi a průvodní dopis (nejlépe "Protokol k odstoupení od kupní smlouvy" ke stažení výše), který obsahuje název, počet, kód, velikost a barvu vráceného zboží a název, počet, kód, velikost a barvu zboží, které si kupující přejet zaslat namísto zboží vráceného. 

Náklady na zaslání zboží nového namísto zboží vráceného hradí kupující. Tarifní částka a způsob dopravy se řídí dle zvoleného způsobu dopravy v původní objednávce. 


5) Ochrana osobních údajů
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv po převzetí zboží odvolat, provádí tak písemnou žádostí nebo e-mailem. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, činí tak písemně nebo e-mailem. Vyhrazujeme si právo poskytnout nezbytné informace o zákaznících třetí straně v tom případě, kdy svým jednáním porušili závazné obchodní podmínky výše uvedené, zejména opakovaně objednávané a nevyzvednuté zboží a to i přes písemné upozornění na možné důsledky s cílem poškozovat provozovatele nebo uživatele tohoto internetového obchodu. 
Vytvořením resp. odesláním objednávky zákazník souhlasí se zasíláním občasného newsletteru obsahující obchodní informace a novinky. Tentou souhlas je možné kdykoliv zrušit formou odpovědi na newsletterovou zprávu a do předmětu uvedením slova "NE". 

REKLAMAČNÍ ŘÁD 

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Prodávající je Klatovská sportovní s.f.o.- Václav Vachtl , se sídlem Nádražní 442, 340 12 Švihov;  IČ 69978000 , která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.


Vady zboží

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

Práva z vady zboží

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Lhůty

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Ostatní

Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Vyřízení reklamace

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven. 

V případě oprávněné reklamace jsou Kupujícímu na jeho žádost proplaceny nejnižší možné přepravní náklady na řádnou přepravu zboží k Prodávajícímu. Tyto náklady jsou vráceny bankovním převodem beprostředně po vyřízení rekamace. 

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2014. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Informace pro zákazníky


  • 100% originální zboží
  • Vrácení nebo výměna do 30 dnů
  • Poštovné zdarma při nákupu na 2 000 Kč
  • Vlastní kamenná prodejna i sklad v ČR
  • Komfortní a rychlé doručení
  • Odborné a rychlé poradenství
  • HELPLINE +420 774 660 477
  •  

  •